Sidor

torsdag 1 september 2011

Giräffli

Det väntas barn i bekantskapskretsen och en bra present åt en liten nykomling är en grepp- och pillvänlig leksak. Dessa "Giräfflin" har en föregångare som varit populär hos sin unga ägare, så varför frångå ett vinnande koncept?



Egentligen behöver jag inte tre stycken i dagsläget, men det var så roligt (och enkelt!) att sy och matcha färger så det blev bara så. Den turkosa med fyra ben sydde jag först, men jag märkte att jag gillar utseendet på de med två ben bättre så om det blir flera i framtiden får det bli med två ben.


Jag kan också konstatera att jag i alla fall haft en läsare på den här bloggen, kreativa OttoPippi. Kul!


1 kommentar:

  1. Hej vännen!!!! Så förvånad jag blev när jag läste ditt inlägg och tänkte "vilka underbara bäbispillersaker, jag förstår att de var populära" och sedan ser MITT namn därnere :-) :-)

    Om du inte redan har en besöksläsare så installera en så får du se att du nog har många fler läsare. Det brukar ju bara vara en bråkdel som kommenterar!

    Vi ses vidare i cyberspace!!
    Kram!

    SvaraRadera