Sidor

fredag 21 februari 2014

Bälte - quick fix

Ett gammalt gulvitt, skabbigt bälte från ca 1998 har länge hängt i min garderob och väntat... Väntat på att bli bortkastat alltså. Det har nu ändå inte blivit av, och idag var jag riktigt glad över det! Mina nya smaragdgröna manchesterbyxor som jag köpte igår behöver nämligen ett bälte. Istället för att köpa ett nytt grävde jag fram skabb-bältet och en lämplig bit snyggt rött nylonband/väskrem (köpt på utförsäljning för att det "kan vara bra att ha", flyttade bältesspännet till det nya bältet och brände lite i ändorna på det så att det inte repar upp sig. Tadaa! Ett stycke nytt, snyggt och vårigt bälte. Blir jag riktigt ambitiös ännu så kanske jag pillar lös metalländan från gamla bältet och klämmer fast det på det nya. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar