Sidor

tisdag 31 maj 2016

Lillkillens val

När Lillkillen listar sina favoriter låter det ungefär så här: pingvin, Spindelmannen (han syftar på superhjältar i allmänhet), Yakari (liten indiankille), Robin Hood, svärdet i stenen. Så det här tyget från Naperonuttu måste ju bara bli en tröja åt honom, det har ju allt! Behöver jag säga att han älskar det? Här har jag dessutom testat ett nytt tröjmönster, Nosh gratismönster i storlek 104. Ja, eller det är egentligen inte gratis för mig eftersom jag köpte Suuri Käsityö där mönstret först fanns förra maj, men nu finns det att ladda ner från deras hemsida. Tröjan sitter bra, det blir nog flera efter denna modell!

1 kommentar:

  1. Åh så fin! Förstår att det måste vara han som är förtjust i vapnen. Svärdet i stenen har vi inte haft än men Ninjago är desto mer populärt. Lego har verkligen varit smarta där. Legofigurer, serietidning och filmserie på Netflix. Vet inte hur många omgångar sonen har sett Ninjago. Själv säger han att han aaaaldrig kommer att sluta älska Ninjago. Han fyller fem i år så det finns tid för honom att ändra sig. Ninjago är väl inte så dumt, men jag kan reta mig på att det finns alldeles för få tjejer i serien. Som i så många andra serier.

    SvaraRadera