Sidor

söndag 23 april 2017

Nya trosor

Något som är så där halvkul att sy, men ändå värt det pga resultatet, är trosor. Jag har verkligen ingen lust att gå tillbaka till butikernas illasittande utbud när jag nu en gång har vant mig vid mina egna bekväma skapelser. Tyvärr får jag inte längre tag på den vita trosresår som funkat så utomordentligt bra, så jag försöker experimentera med lite alternativ. Här har jag använt det sista av den vita trosresåren till de randiga trosorna, grå trosresår av annat märke till de grå trosorna, grönglittrig FOE med glittret vänt mot avan till stjärntrosorna och någonsorts beigerosa spets FOE till de vita trosorna. Nu får jag vänta och se då hur de olika alternativen beter sig i användning och efter tvätt och se om jag hittar en ny favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar