Sidor

söndag 27 november 2011

Rosa börs

Häromdagen sydde jag något åt mig själv - ja, det händer faktiskt mer sällan än man kanske kunde tro. När jag såg det här tyget i butiken visste jag att det skulle göra sig perfekt som börs, och det gör det ju! I alla fall om man gillar rosa. Börsen är dessutom fodrad med ett enfärgat rosa bomullstyg (samma knalliga färg som på framsidan) och så testade jag med en ficka också, får se om det känns bra när jag använder den. 


Update: Det kommer ibland frågor om hur jag syr dessa börsar, så nästa gång jag syr en tänkte jag försöka dokumentera lite noggrannare hur jag gör och skriva ett längre inlägg om det. Håll utkik efter det inlägget, försöker få till det under första halvan av december.

2 kommentarer:

  1. Så fin!! HUr gör du för att få på bygeln, och ffa var har du köpte bygeln? Trevlig advent!
    //Henrietta

    SvaraRadera
  2. Åh va söt!
    Hoppas du har haft en mysig första advent
    KRAM!

    SvaraRadera