Sidor

torsdag 22 december 2011

Sykit nummer två

Jag har gjort en ny burk för sytillbehör, en sådan med nåldyna på locket. Den här gången gjorde jag själva nåldynan på ett annat sätt, och det var betydligt enklare. Själva burken är en gammal syltburk. Så måste jag erkänna att jag slängde i den lila och rosa trådrullen enbart för att få ett snyggt foto (de går ju så bra ihop med tyget på dynan!), de är nu utbytta mot lite mer praktiska färger - svart och vitt alltså. Nu måste jag bara köpa svart eltejp för att göra klart inpaketeringen, blir det bra så får ni se senare vad jag gjorde med den :)

5 kommentarer:

  1. Enkelt och snyggt. Om du har tid får du gärna skriva hur du gjort. God jul!

    SvaraRadera
  2. Vilken fiffig liten burk! Jag vill önska dig en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  3. Supersmart! Tänker att det är en superpresent till sådana som flyttar hemifrån, så det här ska jag komma ihåg...

    SvaraRadera
  4. Tack! Ja, jag kunde nog göra en tutorial för burken, men det blir först i januari - tiden räcker inte riktigt till före det :)

    SvaraRadera