Sidor

måndag 17 september 2012

Kransstomme

Nu när hösten är här dyker det upp en massa inspirerande bilder på kransar i tidningar och på bloggar och (kanske fram för allt) på pinterest. Riktigt så att man blir sugen på en egen snygg dörrkrans. Jag har stommen klar, nu gäller det bara att fundera på utsmyckningen. Stommen har jag gjort av en kemtvättsgalge/ståltrådsgalge som jag format till en cirkel och sedan virat björkris runt. Får se om jag väljer att ha kvar "hängkroken" som den är eller om jag gör den lite mindre!

3 kommentarer:

  1. Tänkte på det senast idag faktiskt. Att jag borde göra nån sorts höstkrans till dörren. Ska bli kul att se vad du hittar på med din stomme och få lite tips och inspiration.

    SvaraRadera
  2. Inväntar fortsättningen.... Ska bli kul att se vad du hittar på.

    SvaraRadera