Sidor

måndag 8 april 2013

Kokkatyger från Berlin

Något större springande i tygaffärer blev det tyvärr inte i Berlin eftersom jag pga foglossning håller samma hastighet som en snigel och helst endast rör mig korta sträckor. Men den här var jag i alla fall inne i - Frau Tulpe - och kom ut med några japanska Kokkatyger. Finfina tycker jag! Fåglarna tror jag blir perfekta som börsar eller necessärer och det gröna med savanndjur var ju bara för sött för att lämna kvar i affären. Säkert hittar jag något att göra med det.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina tyger du hittat.. Hoppas det onda ger sig o du kan röra dig hur mycket du vill..

    SvaraRadera
  2. Hann du sy färdigt balettskon? :) Snygga tyger du fyndat på resan!! Foglossning? Låter mindre kul!! :( Hoppas på det bästa!

    SvaraRadera
  3. Jätte fina tyger! :) Du får krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Åh, så fina tyger! kanske borde ta mig till Berlin och inspireras!

    SvaraRadera