Sidor

onsdag 28 mars 2012

Bröllopskort

Jag lyckades få till ett kort som känns helt okej, samma stil som grattiskortet jag gjort tidigare. Och även samma inspirationskälla som då. Jag är ingen stor kortmakare men en investering som jag inte ångrar är min skärplatta (heter det så?). Utan den skulle det ju vara nästan omöjligt att dela en A4 på ett snyggt sätt. Den jag har är en mycket billig variant, men den fungerar ändå riktigt bra. Rekommenderas! Förutom skärplattan använde jag mig alltså av gräddfärgad kartong, röd och svart tuschpenna och en utklippt hjärtmall, som inte syns på bild. Simpelt men bra med andra ord.

4 kommentarer:

  1. Jag har också insett att jag behöver pappersskärare trotts att jag inte heller är någon stor papperspysslare. Jag tycker hjärtkorten är fina!

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint! Vi skulle inte heller överleva utan vår pappersskärare! kram emelie och elin

    SvaraRadera
  3. Riktigt fint! Nej pappersskärare klarar man sig inte utan.. ;)

    SV: Skoj att du tittade in till mig också och att du gillade min lilla hönsskock..har tillkommit några fler nu också som redan har blivit adopterad.. =)

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Älskar också min papperskärare så bra även till att skära till små pappersbitar.

    SvaraRadera