Sidor

lördag 7 april 2012

Glad påsk!

Påsken firas i år utomlands och långt borta från både symaskin och dator. Pysslandet ligger lite på is, med andra ord. 
De läckra fåglarna på bilden är mina kylskåpsmagneter från iittalas Birds by Penttinen-serie. De har piggat upp mitt kök de senaste åren och ännu har jag inte tröttnat på dem. Tvärtom skulle jag gärna se mera av dem, visst skulle det t.ex. vara snyggt med ett tyg med dessa fåglar som tryck?


Jag önskar alla läsare en riktigt skön påskhelg och påminner ännu om uggleutlottningen. Dragningen sker på måndag så ännu går det att vara med och tävla.

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk till dej också! Låter skönt att fira på annan ort. Miljöombyte förnöjer väl nästan alltid. Jo, fina fåglar!! Kommunikativa!!! Ser ut att vara parvis i intressanta samspråk.

    SvaraRadera