Sidor

onsdag 18 april 2012

Nya prylar

Jag har abstinensbesvär. Det har nu gått nästan en vecka sedan jag senast såg min symaskin och mitt tygförråd, och ännu måste jag vänta 12 timmar innan vi återförenas. Helt sysslolös har jag ju ändå inte varit under veckan; jag har sytt några nya namnlappar, köpt en hopvikbar sax från Fiskars som passar mycket bra i resesyskrinet, köpt lite nya tyger (som visas upp någottag i den närmaste framtiden) och dessutom köpt något så spännande som en handvevad hobbyborr! Enligt förpackningen ska man kunna borra hål i papper, läder, tunn metall et.c. med den, så för den facila summan av 5 € blev denna nödvändiga manick min. Jag meddelar efter användning hur den fungerar :)

Bilder från Fiskars och Widget Supply.

1 kommentar:

  1. Intressant, att det fanns en sån manick. Hoppas du berättar mer när du testat hur den funkar. Ha det gott

    SvaraRadera