Sidor

tisdag 24 april 2012

Kreativt saxkaos

Vad jag ser när jag tittar ner just nu: Cuts+more sax, papperssax, hopfällbar sax, skräddarsax och så lite papper och pennor och till och med en sticka och en knappnål (och damm, men det talar vi tyst om). Det här är ingen unik syn för dagen heller, kreativt kaos väljer jag att kalla det.
Eftersom bilden inte är arrangerad så går det väl att dra slutsatsen att jag gillar saxar. Övriga saxar jag kommer på att jag har är; kökssax, sysax och nagelsax. Samtliga från Fiskars. Så om någon från Fiskars skulle läsa detta kan jag meddela att jag även är intresserad av de modeller jag inte har, det är bara att ta kontakt och skicka mig några till!

1 kommentar:

  1. Man kan inte ha för många saxar. De brukar få fötter. Men alla i min familj vet precis vilka som är för tyg och de är big no no för allt annat. :-)

    SvaraRadera