Sidor

lördag 9 juni 2012

Stämpel

Jag har blivit med stämpel. En stämpel jag kan ändra texten i och stämpla lite vad jag tycker med - papper, kartong, tyg... Just nu vill jag stämpla min bloggadress på små kort - som en sorts enkelt visitkort. Om jag i framtiden hellre vill stämpla min e-mailadress eller något helt annat, som grattis eller god jul eller puss eller annat valfritt så är det bara att plocka dit den texten i stämpeln. I alla fall så länge jag vill stämpla något utan å, den bokstaven saknas nämligen. Det är en så internationell stämpel...
Den här stämpeln lovar, som sagt, att även vara hållfast på tyg. Tvätt i 90-grader ska färgen tåla. Hmm... kan det stämma? Måste nog slänga ett par provbitar i tvätten och kolla. 

Idag kommer sista instruktionerna för sew along-plånboken upp på karinottilias hemsida. Ska försöka följa dem och få ihop något som förhoppningsvis liknar en plånbok under helgen. Visar resultatet när jag har ett sådant!

2 kommentarer:

  1. Smart att kunna byta text!

    SvaraRadera
  2. Åh! En sån hamnar definitivt på "vill-ha"-listan! Använder min dymo massor och detta känns ju som liknande fast snäppet värre...

    SvaraRadera